reagility

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Rebecca - 28 november 2009 22:28

Fixade en enkel header och bytte lite färg och typsnitt, lite sådär. Det är rätt skönt att inte ha lika mpnga valmöjligheter här som på blogg.se för det tog hundra år att fixa designen haha. Har också gjort nya kategorier och flyttat rätt alla inlägg. Nu ska jag roa mig med annat. Aja, hare! (bara för att)

Av Rebecca - 28 november 2009 22:02

Kommentarer besvaras i respektive inlägg eller i din egen blogg om du har någon!

Av Rebecca - 28 november 2009 19:39

.. måste seriöst fixas för fifasen va ful den är. Inte min älskling  då såklart men aa.. You get it.

Av Rebecca - 28 november 2009 19:26

Till att börja med måste jag påpeka att satan vilket träningssug man får efter bara ett kort litet pass. Hade jag inte precis tränat Lakrits hade jag nog tagit ett pass nu också.

Det var inte det jag skulle skriva utan jag skulle skriva om post-it-träningen vi började med idag. Jag tror och hoppas att alla förstår att jag snackar om post-it-lappar nu.

Dagens träning gick egentligen mest ut på att han skulle förstå vilket ben jag ville arbeta med och att han skulle trycka med tassen och inte nosen (som vi arbetat med på senaste tiden) på lappen. Detta gick jättebra, smart kille man fått tag i. Utmaningen blev att få honom att trycka på lappen även om den satt uppe på väggen (i detta fallet skåpsluckorna i köket). Efter lite nötande på marken fick jag honom att vifta på den iallafall haha. Nästa pass ska vi träna att han ska hålla tassen i stilla läge på lappen men det gör vi först på marken och sen flyttar vi upp den.


Idag har vi kört igen, eller jag har kört rättare sagt. Det går faktiskt framåt, "bara" 2,5 motorstopp idag haha. Det 0,5 höll på att bl men jag lyckades rädda det precis innan bilen stannade.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till REAgility! Här skriver jag, Rebecca Ericsson, om mig och mina hundar. För mer info om oss välj kategorier Om mig, Lakrits eller Hättornas Sixten i menyn. Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards