reagility

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Rebecca - 6 december 2009 16:57

Tog ut Sixten på ett kort kort pass innan. Fart i slalom och tryck i kombination även om det ingick handling och svängar blev det. Hade inga bommar på hinderna eftersom jag vill han ska koncentera sig på att springa fort. Måste säga att jag blev förvånad av hur han drog på och vilken glädje han hade!   Han drog på jättebra och skällde och lyssnade riktigt fint. Svängarna var riktigt tajta och handling som varit oklar på sistone satt jättefint. Slalomen tog han snabbt, fast vi körde bara på en fyra enligt instruktion.

Kort sagt är jag väldigt nöjd med min påg   . Denna sortens träning ska vi nog fortsätta med ett bra tag framöver. Samtidigt som annat såklart.

Presentation

Välkommen till REAgility! Här skriver jag, Rebecca Ericsson, om mig och mina hundar. För mer info om oss välj kategorier Om mig, Lakrits eller Hättornas Sixten i menyn. Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards