reagility

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Rebecca - 18 december 2009 19:20

Kanske dags att skriva om förra helgen nu då. Nu är det ju en vecka sedan vi var där.

Bussresan och sådär är helt oväsentligt tycker jag, rätt tråkigt att skriva om också. Så vi hoppar det.

Börjar väl med lördagen. Jag och Mari gick mest rundor och kollade på olika hundar, kollade på agility och olika roliga saker. Tittade bland annat på Obtracks täcken men tyckte dom var så tunna så det blev inget sån. Ville dessutom inte köpa ett sånt när hunden inte var med, orkar inte skicka tillbaka haha. Köpte bara en sak under helgen, vad får ni se längre ner. Har redan lyckats ta sönder det så det känns ju lyckat.    Skulle köpt en gris till Lakrits men dom va slut när jag väl bestämt mig.

Lördagen var rolig och kvällen likaså. Kvällens olika samtalsämnen tycker jag att vi utelämnar. 

Söndagen var rolig även den och det bjöds på massa fin agility. Tyckte finska bcn Rhett gjorde en del jättefina och norska mallen Cirkus gjorde ett jättefint men missade tyvärr sista hindret som Cirkus inte såg.

Även Eva och Majas två första lopp var kanon. Ledde med en sekund inför sista loppet men Maja halkade (tyckte jag det såg ut som) ur slalom   Förlorade nog vinsten där.. Annars var det grymma lopp av Eva och Maja iallafall!

Sen kommer jag inte ihåg mycket mer, såg maaassa fina bcs.


Lägger upp bilder lite senare! Ska visa vad jag köpte då också. Imorgon är det inomhusträning för vår del och på söndag ska vi också träna.

Presentation

Välkommen till REAgility! Här skriver jag, Rebecca Ericsson, om mig och mina hundar. För mer info om oss välj kategorier Om mig, Lakrits eller Hättornas Sixten i menyn. Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards