reagility

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Rebecca - 22 december 2009 16:39

Idag har vi varit på rehab hos Biggan igen. Andra gången på treadmillen och det gick betydligt bättre! Bakbensrörelsen är dock lite märklig, ser rätt roligt ut haha. Det enda "problem" var att han verkade snubbla när vattnet tömdes ut och det bara var cirka 15 centimeter kvar. Varför vet vi inte men det kan va att han gick för fort när bandet gick för långsamt eller att han gick för långsamt eller att han gick upp på kanterna. Det blev iallafall bra sen när han koncentrerade sig lite bättre.

Igår var sista dagen på Metacam så nu får vi hoppas att han blir utan hälta.

 


Idag går han också på ett nytt foder för leder osv. j/d Perscription Diet från Hills blev det. Så denna veckan tillägnas utblandning och invänjning (vet inte om det är ett ord) av ny mat.

 

Presentation

Välkommen till REAgility! Här skriver jag, Rebecca Ericsson, om mig och mina hundar. För mer info om oss välj kategorier Om mig, Lakrits eller Hättornas Sixten i menyn. Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards