reagility

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Rebecca - 7 december 2009 20:48

Idag hände en lite "rolig" sak. Vi hade varit i skogen med hundarna och när vi kom hem tänkte jag ta ett kort fart-pass med Siss. Han gick jättefint och sådär, jag vänder mig lite snabbt ibland i vissa lägen bara. Men det var inte det jag skulle berätta.

När vi treadlat med push (eller va vi ska kalla det) och Siss ska svänga runt hinderstödet och sedan springa med mig blir det lite fel. Siss accelererar så mycket att svängen blir vid och jag som är lite seg iväg blir offret. Siss springer nämligen över mina hälar så jag TRILLAR.    Tittar upp och ser att just då kör det förbi typ fem bilar och någon lastbil (lixom hur ofta kör det så många utanför oss??) som redan innan jag trillar troligtvis undrar vad f-n jag håller på med. Kan tänka mig hur det såg ut alltså..   

Presentation

Välkommen till REAgility! Här skriver jag, Rebecca Ericsson, om mig och mina hundar. För mer info om oss välj kategorier Om mig, Lakrits eller Hättornas Sixten i menyn. Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards