reagility

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Rebecca - 10 december 2009 20:55

.. largeklass (säkert small/medium också men mitt intresse är ju klart riktat mot large såklart ) kommer bli sjukt spännande. Så många väldigt bra hundar med! Både svenska och från övriga länder. Mari får mig inte därifrån hehehe   

Av Rebecca - 10 december 2009 20:18

Idag var det dags för simmning igen för lillbc:n. Började med att fråga om hon ville känna på honom och det gjorde hon. Hon sa att han var nästan jämnt musklad på båda sidorna. Inte helt såklart men han har kommit en bit på vägen. Till och med jag kan känna skillnad.   

Sen var det simmning och han simmade riktigt länge, jetstrålen var på idag igen. Nästa vecka blir det nog treadmillen men då är det inte Biggan vi ska till utan Veronica   Fast jag ska inte med för jag går i skolan.. F-n.

Frågade lite om framtiden och hon sa att han kommer kunna valla som en icke-ocd-hund men agilityn blir det lite mindre av. Inte så mycket hopp och slalom men det ska vi nog klara av ändå. Sixten sparar vi också lite på i och med alla höga hopp han får göra. Så han ska nog lyckas ändå   

Imorgon åker vi till Stockholm så det blir nog inget bloggande i helgen men efter helgen ska det nog bli bilder och lite så!

Presentation

Välkommen till REAgility! Här skriver jag, Rebecca Ericsson, om mig och mina hundar. För mer info om oss välj kategorier Om mig, Lakrits eller Hättornas Sixten i menyn. Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards